Compromís Biar contra la violència

En este comunicat volem manifestar tota la nostra solidaritat amb el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, amb tota la militància i simpatitzants del Partit Popular i amb el poble que defensa els valors democràtics per davant de qualsevol postura ideològica. L’agressió que va patir l’altre dia el president del govern va ser un acte covard i reprovable d’algú que menysprea la paraula i la virtut del diàleg.

Som conscients des de Compromís Biar que, potser, arribem tard a condemnar este episodi, però mai pensàvem que algú ens demanara explicacions sobre estes qüestions perquè creiem que sempre hem estat suficientment explícits en la condemna de qualsevol tipus de violència.

Ahir, dijous 17 d’octubre, el perfil de Twitter “Círculo Podemos Biar” va fer un seguit de piulades ofensives i gens afortunades on no només no condemnava els fets, sinó que situava l’agressor de Rajoy com a víctima. En saber la notícia, els regidors de Compromís Biar es van posar en contacte amb els responsables de comunicació de la formació Podemos per advertir que ni a Biar hi ha cap col·lectiu Podemos i que ni tan sols es coneix l’administrador d’este perfil. Ens van respondre que ells tampoc en tenien notícia i que mirarien d’esbrinar de qui es tractava. En cap moment vam pensar que allò transcendiria de tal manera que el Partit Popular de Biar ens demanara comptes per este fet, però ja que ho ha fet mitjançant el seu perfil Facebook, en este post té la resposta.

A més de recordar-los que poden comptar amb tota la gent de Compromís per a combatre qualsevol acte violent, també els recordem que en un poble on tots ens coneixem sempre poden telefonar-nos o tocar a la porta de casa per a resoldre qualsevol dubte sense haver de responsabilitzar ningú, més encara quan saben perfectament, com ho sap tot el poble, que a Biar no hi ha cap Círculo Podemos i que eixe compte és, amb tota seguretat, un fake.

En definitiva:

1. Compromís Biar condemna qualsevol tipus de violència en la vida política d’este país.
  2. En solidaritzem amb el president Rajoy, amb tota la gent del PP i amb tots els demòcrates que s’han vist ofesos per esta agressió.
  3. Totes les formacions polítiques, incloses Compromís i Podemos, han condemnat vehementment esta agressió.
  4. No ens responsabilitzem dels twits d’algú que, de forma anònima, es fa passar per un inexistent cercle de Podemos a Biar.
  5. Així i tot, s’han demanat comptes a Podemos i ens han assegurat que es tracta d’algú aliè a la formació.
  6. Instem al Partit Popular de Biar a què tinguen la total llibertat de poder exigir-nos explicacions sempre que vulguen sense haver de recórrer a insinuacions a les xarxes. Som un poble xicotet i ens poden trobar molt fàcilment.
Arxivat en: Actualitat

Els comentaris estan tancats.