Joan Baldoví visita Biar

El divendres 10 d’abril vam tindre el luxe de comptar amb la presència del diputat per Compromís a les Corts espanyoles Joan Baldoví. La visita tenia un accent especial en el teixit empresarial i comercial del poble. Des de Compromís tenim ben clar que la indústria local i el comerç ha de ser una peça clau en el model productiu valencià perquè som una societat fortament arrelada a aquests sectors tradicionals.

baldobiar

Biar compta amb empreses familiars d’un valor afegit incalculable que pateixen els efectes de la crisi i de la inoperància dels polítics tan locals com autonòmics i nacionals. Ningú sap posar fil a l’agulla mentre els biaruts i les biarudes veuen com els seus fills han de buscar el seu futur fora del poble perquè no hi ha opció a Biar. A Compromís tenim ben clar que la política ha de servir per a solucionar els problemes de la gent i de les empreses que donen faena a la gent, i no al contrari, com passa molt sovint al nostre poble amb barreres burocràtiques i imposicions tècniques que ningú entén.

baldobiar2

Joan Baldoví va visitar, amb la companyia dels membres del col·lectiu local de Compromís i el seu cap de llista Joan Lluís Escoda, empreses com la Ceràmica Maestre, Heretat de Soler, La Façana o Aiscan. A més, es va reunir amb el president de l’Associació d’Empresaris i Comerciants de Biar per a tractar les problemàtiques d’estos sectors.

baldobiar3

La jornada es va enriquir amb les propostes i les reclames que el veïnat de Biar feia al diputat Baldoví al seu pas pels carrers de Biar. De fet, després de dinar va haver temps per a un café públic on tothom que va voler va poder acostar-se i plantejar els seus problemes i propostes.

A la vesprada, Joan Baldoví va inaugurar l’exposició L’Or dels valencians a l’Auditori de la Casa de Cultura. Una exposició on, de forma didàctica i positiva, s’explica com els valencians rebem un finançament injust segons el que aporta al conjunt de l’Estat. Ningú com els valencians tenim el dret a exigir els diners que ens pertoquen per a construir un territori més just, més social i més valencià.

baldobiar4

Al remat, una jornada molt productiva per a tots que va aprofitar per a prendre el pols a Biar i aprofundir sobre com ha de ser el poble que farem.

Arxivat en: General