21 de novembre: II Sopar Comarcal Estellés

1490592_809805965742219_298807102165383464_o

El divendres que ve, dia 21 de novembre celebrarem el II Sopar Estellés a Alcoi, una festa d’homenatge al nostre poeta més conegut i emblemàtic. Tal com es va fer l’any passat, la cita és al restaurant de l’hostal Savoy.

Enguany també hi haurà música en directe i audiovisual i conduiran l’acte els escriptors Mercé Climent i Francesc Gisbert. Vos animem a participar-hi; només cal que trieu algun poema (d’Estellés, d’algun altre poeta o fins i tot vostre) i que ho comuniqueu al correu electrònic següent: merclipa@hotmail.com (Mercé Climent) a fi de coordinar-ne la lectura.

Són ja uns quants pobles valencians els que tenen una cita anual en la seua agenda: els Sopars Estellés. Des del col·lectiu del col·lectiu de Compromís d’Alcoi s’han tornat a aventurat enguany a organitzar el II Sopar Estellés amb l’objectiu d’anar consolidant aquest homenatge a la nostra poesia.Una festa que particularment vol recordar el nostre poeta més emblemàtic: Vicent Andrés Estellés. Però que també vol donar-ne a conéixer un poc més d’altres, i qui sap si descobrir-ne de novells. Un sopar, una xicoteta festa de compromís amb la nostra cultura, la nostra llengua i la nostra gent, que volem gaudir amb la vostra companyia. No hi falteu!

Arxivat en: Notícies i agenda